18 Ağustos 2012 Cumartesi

Zuckerberg' in Türkler Hakkındaki Düşünceleri...

Baştan beri feysbuk üzerine eleştirel yazılar yazmaya devam ediyorum.
Ediyoruz.Okuyanlar bilir.
Okumayanlar için yapacak bir şey yok.

Okur Yazar diye bir sayfamız var.Bu yazıyı okuyorsanız şuan zaten içindesiniz.İşte bu sayfayı.Biz kurduk.Eleştirel yazılarımız da bombalıyoruz ama doğru düzgün edebi sözler de paylaşıyoruz.

Projeleri olan adamlarız.Hatunlarız.
Grafikerimiz,web tasarımcımız,çevirmenimiz,editörümüz,sosyal medya ikonumuz,yayınevi sorumlumuz ve bir kaç amelemiz var.Ekip pırıl pırıl.Diyeceksiniz ki iyi de,etiket yapıyorsun hala 3/5 kişi takip ediyor haklısınız.Burnundan kıl aldırmayan büyük yazarlarımızdan rica edeceğimize böylesi kafi.

Dostlarımız onlar zaten.

Diyorsunuz ki biz burnu havada insanlarız abonelerimize sayfalarımıza güvenerek öyle fiyakamızı bozmamak için bakmıyoruz bile.

Olur öyle şeyler.
Biz takmıyoruz.

Muhteşem projelerimiz var altı destekli ve güvenilir kaynaklara dayanarak.Dayanmak deyince bizim ekibi koy Barcelona'nın başına
Guardiola ve ekibini aratmaz:)

Şimdi feysbuk ve büyük insan Zuckerberg'in hakkını vermeden olmaz.Adam icat etmeden önce feysbuk'u biz oradan oraya savruluyorduk (Buradaki biz, ekibimiz dahil bütün sosyal medya kullanıcıları)

Ya bir teşekkür bile etmediniz adama.

Direkt daldınız mevzularınıza.Amma çok anlatacak şeyleriniz varmış.Adam bedava reklam ortamı yarattı.Bi teşekkürü çok gördünüz..

Steve Jobs bir Zuckerberg iki diyorum.Başka bir şey demiyorum.

Şimdi sosyal medya uzmanlığı denilen bir meslek var.Şirketler ve sizler için kendini ifade etme olanağı var.Sayfalardan tanınan sosyal hesaplardan adını duyduğumuz bir çok insanı hatırlayın.

Şimdi herkes 15 dakikalığına şöhret oldu mu Andy Warhol? Sen o teknik imkansızlıklar ve çok gerilerdeki hayatımızın içinde söylemiştin bu sözü..

Sen türksün değil mi? diye meşhur bir söz vardır.

Bizi anlatır.Bu evrenin her neresinde olursak olalım şıp diye bizi tanımalarını sağlayan bir söz.

Şimdi Zuckerberg bizim bağımlısı olduğumuz için bu kafayı anlamaya çalışmış bir şeyler demiş;

yani O da sıkıntıyı fark etmiş.

Buyrun.
Siz saygı değer feysbuk kullanıcıları için satırbaşları;

-Yarın "nerede o eski bayramlar" yazan arkadaşların hesaplarını süresiz kapatacağız.

-Zaman tünelinden çıkmak için harcadığınız zaman da ders çalışsaydınız üniversiteyi kazanıp şuan arkadaşlarınızla 2+1 bekar evine çıkmıştınız.

-Ulan facebook sayesinde google resimler'de adınızı arattığınız zaman resminiz çıkıyor babanız yaptı mı böyle kıyak?

-Zaman tüneli sayesinde günde en az 3000 beddua alıyorum yatacak yerim var villa'da yaşıyorum.

-Şu sohbetteki 'görüldü' olayını ibnelik olsun diye yaptım.

-Nargile neymiş facebook'u açtıktan sonra öğrendim.

-Benim yaptığım tüneli beğenmiyorsanız tayyip erdoğan "bolu dağı tüneli" yaptı gidin orada takılın.

-Facebook olmasaydı sen hala o karşı masadaki kız baktı mı bakmadı mı tribini yaşıyor olacaktın. Ayrıca BAKMADI...

-Sizi yanlışlıkla eklemişim yalana bak yahu ben facebook'a 'yanlışlıkla ekle' butonu koymadım ki zaten..

-Zaman tünelini 'oğlum senden önce kaç kişi ile çıkmıştır o' sorusuna cvp olarak yaptık girin bakın işte.

-Yoğun istek üzerine ilişki durumları sekmesine 'düzenli manita' yı eklemiş bulunmaktayız.

-Arkadaşlar facebook video sitesi değil şarkı türkü paylaşmayın lütfen kız ayarlayan whatsapp'a geçsin site kasıyor...

-İlişki durumu olayını 'eski sevgiliniz profilinize girip, hala bulamamış amk çok arar benim gibisini' diyebilsin diye yaptık.

-Bir daha facebook'a girerken "sağ ayak ile girin sol ayak ile çıkın" bereket getirir. Ekmek teknesi lan orası "Abdestsiz Girilmez."

-Sayfa olayında edebiyat üzerine en çok sizin ülkede sayfa var lan.Ne kültürel bir ülkeymişsiniz ,hepiniz şair yazarmış meğer...

-Profil fotoğrafını "Al Pacino" yapanlardan 5TL alsam türkiyenin yarı borcunu öderim yeminle..

-Facebook profil resmine pipi koyan türkler inanın daral geldi artık sizden hayır zenciler duyacaklar sonra ne yaparım ben ? Konu uzayacak.

-"zaman tüneline girmiycem ben yeaa" diyen liseliler vardı ne oldu onlara kapak fotoğrafımı arıyorlar şuan ?

-Şuan ceyhun yılmaz'ın facebook'da arkadaşlarına yazdığı mesajları okuyorum konu hep aynı "kanka hadi TT yapıyoruz.."

-Sizi dürten kişilere "terlik fırlatma" uygulaması çok yakında facebook 'da yaptım olacak.

-Bu gün editörlerden bir tanesi gelmiş diyor türk kızı 1 mesaj atıyor türk erkeği 5 mesaj galiba türk erkeği geveze "ah bilse gerçek durumu"

-Sen kız meslek lisenin önünde sivri burun ayakkabılarınla dolaşırken biz facebook'u kodluyorduk sonra zuckerberg neden zengin ? işte bu yüzden...

-Villa'da yaşadığım haberleri yalan arkadaşlar şato'da yaşıyorum.

-Facebook'u açmasaydım şuan hala google'a "kız msn adresleri" yazıyor olacaktınız.(dua'larınızı bekliyorum)

-Son sözüm;Türk kullanıcılardan öğrendim "Miras değil Alın teri; Facebook "

Evet Zuckerberg Türk profillerini incelemiş ve bizlere gerekli mesajları vermiş.

Alan olur mu acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder