7 Haziran 2012 Perşembe

Bünyamin Yazı Dizisi-2 "İmdaaaat"

Evet herkesi ekledim sosyal medyada evet hepinizi takip ediyorum ama abi boğuyorsunuz bazen ya itiraf ediyim.

Tribal enfeksiyona girmişsiniz hepiniz salya sümük ağlak aforizmalar. Yaz geldi lan. Kimi burnundan kıl aldırmıyor. Orasına burasına kıl kaplayıp osurunca komik olduğunu sanan bi adam vardı ivedik mi ne adam paranın amına koyuyo şimdi aynen onun kafasındasınız. Enteresan  fotolar, instagramdır, yer bildirimdir. O güzelim fotoları sözlerinizle helak etmeyin yepp. Dram yapmayın. Nerde olduğunuzdan bize ne hem dimi Bünyamin.

Hele biri geçen her yazdığımı yaşadım sanmayın deyip sildi paylaşımını. Sıçsa 200 kişi beyenmiş. Bi resmini koyuyo afrodit berrak tüzünataç ya da gülben ergen kafası. ya bir star havaları off sorma. bazıları zavallı takipçilerinden birinin hesabında yorum yaptı diye tapanlar var ona.adak adıyorum çaput bağlıcam ne olur bu feys veya twitter ünlülerinden biri bana yorum yapsın. bi de adam üç tane söz buluyo belki kafası dumanlı hemen sayfa açıyo. puhaha sesli gülüyorum lan truman show gibi burası. Doktor bura nire.


Yaz burnumun dibine kadar geldi zaten. istanbul’da olmak beni biraz geriyo ama bi yandan da içimdeki mazoşist uyumuyor ve deliler gibi milletin tatil fotoğraflarına bakıyorum gelmeyin lan üstüme. Bi de her konuda olduğu gibi burada da aşırı duyarlılıktan ölücek insanlar var tabi onları anlamıyorum onlar okur kısmı herşeyi okurlar posta gastesindeki şair kafası bunlar.yargı ve değerlendirme mercii. oğlum bakın gidin ben hıyarlık olsun diye ekliyorum resimlere önemli sevdiğim insanlar haricindeki bazıl insanları. insan dedim havaya girmesin kimse.hem banane like tuşu için henüz dinimi deyiştirmiyorum.

Bi de herkes de içinden öghhh diyip dışından hümanist martavallar okuyo ya burda, beni böle iki yüzlü havalar mahvediyor.

İtalya'ya berlusconi, libyaya kaddafi, kuzey ırak barzani her neyse bu tipoşları onlara benzetiyorum off bir cool havalar twitterda diyo ki biri mega star olucam amk of söz yazdı şimdi kılıcam ikindiyi.şahsımın kafasına inmiş olan "manyakları çekme klavuzu"ndan bi ayet gibi doktor bu neeee..

ne olur yazın siz aslında gelecek sosyal medyada.ama siz yazın ki iyiler daha kolay bir yerlere gelsin.çürük armutlar.

bu yüzden kendim de tuhaf bi çelişkideyim. Doğrusu ne çözemedim.Durum çözücem.az kaldı.

olduramıyorum anasını ya.

şifrelerini verin şu hayatın sırrını artık sosyla hesaplarınızda.tümümüz kurtulsun.

bu ülke çok sancı gördü herkes blogger herkes faceci herkes twitterda imza günü düzenliyor.atam sen kalkta ben yatam.. hey allam.

Deniz Baykal'ı konuşmadığımız, düşünmediğimiz, zikretmediğimiz, okumadığımız anlarda bir sürü bukowski çiyanski çıktı ortaya.kimi kahraman bayatoğlu neslinden geliyor.soyumuz kurusun inşalla.

ama zevkli be bünyas.yiğidolar şey ettirsin burdan biz de hayat dersi alalım.

Ünlü müzayede evi Sotheby's'in kıdemli başkan yardımcısı bir türk olan Ali Can Ertuğ'un intiharından önce Facebook`taki sayfasına "Huzur içinde yat" diye not yazdığını kimin şeyinde.yok aga ben cnbc e izlicem mallaşmak istiyorum pc açık önümde arada ferrasini satan bilge edanızı görmek için.

ah ahhh işte böle bünyamin, buralar mayınlı bölge.ah benimde çişim geldi ama bak gerçek bir tane...

herkes insan seviyor biz yiyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder