8 Haziran 2012 Cuma

Bünyamin Yazı Dizisi-3 "çekilin ben doktor değilim"

Senelerdir yeteneksizi oynamaktan sıkıldım epeyce Bünyamin. Sanırım önümüzdeki sene de bu zamanlarımı özleyeceğim. bir süredir vitesi boşa almıştım. senle de susmayı özledim. tavuk suyuna çorba aforizmalarımı falan koyamadım. Böyle göt olmuş bir camış gibiydim. Dilimin kemiği yok. Yakın zamanda tanıdılar biliyorsun beni, eminim hiç biri sevmedi. Olsun bense onları seviyorum.

Vallahi yaşlandım.senin kandilini kutladım bünyas.Derken dün akşam bir mesaj telefonumda; Kandil münasebetiyle 37.hatmi indirdim. Dualar ediyor, ağlıy...şaka lan şaka ! Vatikan'dayım Papa'yla şarap içiyoruz." Fettullah Gülen'den

Sanki bütün şehir uyuyormuş da birtek ben işe geliyormuşum gibi lan size oluyormu hiç derken oturuyorum masa başına 14 yaşındaki kuzenim facebooka "siz benim neler çektiiimi nerden bileceksiniz?" yazmış -Otuzbir olabilir mi diyecem kesin ama kalkar babasına söyler beni rezil etti diye vazgeçiyorum.

Hayatımda o kadar değişik ve hızlı cereyan ediyorki mevzular lan bi siktir git sen kimi kandırıyon?" diyemediğim zamanlarda "Tamam öyle olsun :)" diyorum.Ya benim beklentilerim çok yüksek yada zeka seviyeniz çok düşük, büyük ihtimalle ikincisi doğru, cevap B eminim son kararım.

Bünyamin bu gece pembe metrobüsü kafama taktım. Pembe metrobüs namuslu(!) kadınlara özel olacak, normal metrobüse binen kadınlara da her şey mübah olacak! Hay sizin aklınıza akbil basayım! Bence otobüste taciz ettiği kadın tepki gösterince "bacım sen de taksiye binseydin" diye üste çıkan adamın çılgın projesinde başka bir şey değil.

ee ama şeyi napcaz geçen gün gidiyorum metrobüste.Yavaş be yavaş kızım ya dedi hatunun teki Bünyamin.Yavaş be ellemedik yerimi bırakmadın. Lezz misin kızım. Apışıp kaldık. Pür dikkat. Lan sıkışık diye beni götürüyon dedi atarlı pakize. Aslında öyleleeri çok varda bastırılmış duygusunda, böyle yerleri tercih ediyolar bana göre. diğeri ne diyosun ya bunca insan içinde beni neyle suçluyorsun farkında mısın. rahatsızsan in dedi. Yaaaa öle olum pembe olsun kırmızı olsun hiç fark yapmaz. sapığız biz ruhumuzda var. hem ben pembe mezarlık fikrine daha sıcak basıyorum.

Şöförlere de acayip kıl oluyorum balık istifi seviyorlar açma amk o kapıyı üç durak boş git ölmezsin. Hem pembe ne amk. deodorant kullananla kullanmayanı ayıran metrobüs yapın yavşaklar.

neyse bünyamin öfkeliyim.acayip şeyler oluyor. daldan dala.ha lan semra ana ya ne oldu gelinim olurmusunda atayı kurban veren cazgır kadın. spartöküz caneri gördüm geçen istiklalde olum bardak filan kırmıştı tülin vardı ya hani evlenemediler değil mi.kız siktir çekti buna.

euro 2012 başladı off bizimkiler olmayınca atarı olmuyo artık vize de kalktı, bizim yiğidolar Rusya'yı karadan yürütüp sınır komşumuz yaparlar bu gazla zaten. E haklılar
instagramın bile güzelleştiremediği kızlar, kızlarımız var. Burda resim koyup iki edebi söz attıranları saymıyorum bile.

ya suskunlar dizisine taktım bünyamin süper lan. ecevit tecavüze uğradı ya kankileriyle. hesap almaya geldiler. ahu küçükken sevdiği kız. sonra ecevit 20 sene kayboluyor has kardeşi bilal sahipleniyor e kız yalnız ecevit yok sonra başlıyorlar birlikte olmaya bla bla.

Biz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları, titanik orkestrası gibiyiz. Gemi batıyor ama biz kalan zamanın tadını çıkarmaya çalışıyoruz.Hem nerde bir kadın "ayyy azcık geçikcem" dese, Meksika'da bir vaşak ölüyor. Az dikkat amk haksız mıyım bünyas.

Sıkıldım poffff ya kolumu ısırıp kol saati yapabiliyorsam, duvarı ısırıp duvar saati de yapabilirim.nenem beni paşam diye severdi bünyamin. bundandır benim bu kaybolmalarım.

keşke zaman makinesi olsa, mesela zaman makinesini bulsam geçmişini sikerdim. karman çorman.çorman gel yavrum gel buraya...

neyse acil bir anonsla bitiriyorum bünyamin, kike butonuna bassss paylaş Rt yap kafana göre;...

Lütfen dikkat!
Bütün rahibeler terasa...
Tekrar ediyorum, bütün rahibeler terasa!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder