8 Haziran 2012 Cuma

Bünyamin Yazı Dizisi 4 "Siz, şeye konan kelebek değil misiniz? "

Mali Babalar gününü eski eşleri onların eşleri onların eski eşleri ve çocuk çocuk torun bebelerle kutlamış Bünyamin.  -Mehmet Ali Erbil bu kez güldürmedi. Öncekinde de güldürmemişti. Uzun zamandır güldürmüşlüğü yok zaten. Kaybol artık hayatmızıdan Mehmet Ali...


E napayım şimdi? Kına gecesi yapıp herkesi kınamak istiyorum.

Karışığım ya çocukken biz bir oyun vardı! "Yağ satarım, bal satarım ustam ölmüş ben satarım" ulan,saçma sapan bir oyunda niye ustayı öldürüyorsunuz? Çocuklar psikopat olsun diye mi?

Neyse, Bünyaminciğim bugün sabah dedim voliyi vurayım kazı kazan hesabı.
Kazı kazancı dayı : Ben bugünlere tırnaklarımla kazıya kazıya geldim demez mi offf , hemen dağıldık ordan haliylr........

Ya aslanım artık biliyorum evrende yanlız değiliz. düpedüz fuzuli insanlarla bir arada deneye tabiyiz. Şirkete geldim felsefe dersi gibi çaycılar hep bardağın boş tarafını görüyor olmalı ki daha çayım bitmeden yenisini vermeye çalışıyor.

Sabah çok uykum vardı of sorma. Havuz problemi, yaş problemi ve işçi problemiyle büyüyen bir neslin uyku problemi çekmesi çok normal değil mi?

Bugün ki talihsiz açıklama Bülentten arınçtan  geldi. Onlar sayıca fazlaydı ve silahları vardıı. koskoca Türk ordususun sen. Daha evvel çekirdek mi atıyorlardı. Bu ne lan!!!! saçmaaaa sapannnn lafın sahibi devlet bakanı artı milletvekili .Yumurta yetmz abi bunlara, sucuk flnda fırlatmalı...
 
 Yaaa çok gerildim İsa gibi...Ya Türkiye'den hiç seri katil çıkmıyor ya anlıyorum artık Bünyamin çünkü kimse devlet kadar seri öldüremiyor.

Şahan Götbakar yeni filmini çekiyormuş. Ulan ayı, sen anca otuzbir çekersin recep ivedikle malı götürdüğüne yat kalk şükret.ya uyuzum zaten kıl oluyorum sana

Okuyan adamı seviyorum bünyamin çok gezen mi bilir çok okuyan mı diye soruyorlar ya o otobüste yolculuk yaparken kitap okuyabilen insan var ya kesin en çok o biliyodur o bence...

Mehmet Ali Birand 8 kişi hayatını kapattı diyor aklım tahterevalli kıvamına, geliyor.

Şarkılar seni söylüyor üstüne. Köprü kapalı. Yollar daraltılmış..

Adamın biri adamda sayılmaz Cahit Turhan tatile gidin diyor. Trafikten kurtulmak için İstanbulu terkedin yani..
ya oldu paşam,ya psikolog olsaydın? psikolog olsan "düşünmemek için beyninizi aldırın" mı diyecektin soldan soldan gelmeye başladılar ey allam...

bu aralar gündem kaygan yavaşşşş...

Sarhoş aborjinlerin kaybettiği bumerang gibiyim ya bugün.Gecemi günün kahramanı ünlü düşünür Bülent Arınç'ın sözüyle kapamalıyım muhakkak:

Bülent Arınç: "Soğuktu ve yağmur çiseliyordu."
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder