7 Ağustos 2012 Salı

Cesare Zavattini


Almanyalı göçmen bir ailenin oğluyum.
Nasır tutan ellere sahip olması bizimkilerin en büyük özelliğiydi.

Uzun geceler Schaubenstadt'da yaşadım.Gündüzleri düşlerimde.

İlkokulda çok asi ve hırçındım.
Bisikletlerini çalardım yaşıtlarımın ve Ingolsbauer gölüne atardım bir kaç saat gezdikten sonra...

Bir gün polizei olaya el koydu her yer araştırıldı.Ben 8 yaşında gölün kıyısında son çaldığım bisikleti göle atmış ve marketten çaldığım sigaradan bir dal yakmıştım.

Sonra olay kapandı.

Hiçbir şey bulamadılar.

Aradan aylar geçti gölün suyu çekildi.Boşaltıldı.Orası biraz hayal meyal.Flu.

Derken dağ gibi bisiklet kulesi ortaya çıktı. 153 bisiklet!

Aylar sonra annemin psikoloğa götürdüğündeki tek bir soru hatırlıyorum ama...

En sevdiğin film:

-Bisiklet Hırsızları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder