9 Ağustos 2012 Perşembe

Yine 2 Şehit ve çözüm üretemeyen 550 ölü!


Hükümetimizin terörle mücadelesi başarıyla (!) devam ediyor...

Foça'da 2 şehit, 8 yaralı haberiyle güne başladık.

Hepsine Allah'tan rahmet dilerim.

Sizlerde tepkinizi "kurşun oruç bozmaz şehidim,bu akşam sen Allah katında iftara davetlisin" sözünü sosyal medya hesaplarınızdan paylaşarak ortaya koyarsınız artık...

Ajanslara şehit haberleri düşmeye devam ederken adeta şehirlere burnuzumun dibine gelen bölücüler gövde gösterisi yaparken,eli kolu bağlı ve kurbanlık koyun gibi bekleyen askerlerimiz için vatan borcu tam bir kabusa dönüşüyor.

Halkın yüreğine ve tedirginlik karmaşayı düşürmek isteyen planlar bir bir hedefini buluyor.Daha pazar günü 8 şehit yazımızla düşüncelerimizi anlatmaya çalışırken, bugün İzmir Foça'da konvoya yapılan mayınlı saldırı da 2 şehit 8 yaralı geçtiğimiz gün Şırnak'ta mayın patlaması sonucu 1 şehit verdik.

İç İşleri Bakanı Şahin, güvenlik güçlerinin kaderinde şehitlik var, buyurmuştu. Bende diyorum ki,bizim kaderimizde de senin içişleri bakanı olman varmış ve ne kötü kadermiş!

Myanmar kurtulsun,Suriye'ye demokrasi gelsin diye yiğitliğe bir şey sürdürmüyorsun da başbakan ya Türkiye ? Hiç düşündün mü?

Nasılsa genç acemi asker bol,memba gibi vatanın bereketli toprakları...

"en az üç çocuk" isteme nedeninizi şimdi daha iyi anlıyor bilinçli yurttaşlar.

sormadan edemiyorum...

"Tamam bizde 8 şehit var ama onlardan da 14 ölü var" dediniz de, satranç mı oynadığınızı sanıyorsun acaba?

Her zaman ki gibi 'terörü kınıyoruz.' diyerek yine savuşturmaya çalıştınız ama terörü biz kınarız, siz terörü yok edin sizin göreviniz bu başbakan...

pek umudum da yok ben anamı da alır giderim.

Sizin döneminizin sonucu ülkenin freni artık tutmuyor ve bayır aşağı son hızla gidiyorken;


Şunun cevabını merak ediyorum...

Başbakan,

Bir şeyler ters gitmiyor mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder