26 Eylül 2012 Çarşamba

Korkunç Yalnızlıkların Ev Sahibi....



Çok uzun zaman oldu.
Eğer sakıncası yoksa uzun zaman uzak kalışları unutalım mı? Havadan sudan konuşalım. Mesela. Hava nasıl, nefes aldığın yerde?

Ben bir kaç yüzyıl uzaktayım sadece, haberim olmadığından merakım. korkma. Hayalet gibiyim zaten. Bir varım hep yokum. Korkma. Zararım dokunmaz sana. Ama ışığı kapatma. Bilirsin korkuyorum çocukluğumdan. Sana söylemiştim. Benim korkunç yalnızlıkların yegane ev sahibi olduğumu.

Kızma...

Yani hayat.bilmiyorum. dümdüz. eğri. kambur. içsel sıkıntıları büyüten insanlar için azıcık cehennem. azıcık diş ağrısı.
yani hayat. biraz iyi. ama değil. çok olduğunda uyandığın
bir rüya gibi. yani hayat. azıcık ölüm. azıcık mutluluk. her seferinde eksik kalan bitirilemeyen kitaplar gibi. Biraz sersemletir başta, sonra vurur tokatını yani çokça sensi,z çokça yalnız, çokça rüzgarlı çokça karanlık. Çokça da yağmurlu.

Ama ne olur ışığı kapama.

Tek düze ilişkilerden gelip geçici her şeyden dolayı, izin ver severek ayrılırım. Şimdi saat kaç?

Dur Bir .

Ayrılık saati kente geldiğinde kalkarız masadan. Bu Masaldan.

Dur. Hemen gitme.

Sensizlik en çok geceleri vuruyor biliyor musun. Yani şehri en çok geceleri benzin döküp yakasım geliyor.

Sus.

Her yanım toz toprak. Her yanım evlat acısı. Her yanım sen. Her yanım kör bıçak. Peki ya senin de benim gibi canın yanıyor mu, canın acıyor mu?

Hayır mı? Sus.
Dudaklarını yorma.

Bil.

Karanlıkların şöyle bir anlamı var. Herkes uyur. Sen uyumazken. Herkes uyurken sen uyumazsın. Sen herkes değilsin.

Onu bir kez görebilmek için sanırım öleceksin.

-Evet ölüyorum zaten şuan. Hayır öleceksin temelli.

Çünkü bir başkası, insanın hayatına nokta koyar.Çünkü hiç bir ten sevdiğinin tenine kokmaz o vakit.

Hiç bir vakit. Sus. Bana hiç bir zaman sus. Başkasına aitim, benim için bıçağın kör yanıdır. Bilirsin. Kesmediğin parmak kangren.

Bilirsin.
Ölüm Tanrının emri.
Bilirsin.
Çocuğumuzun adını...
Bilirsin.
Çok fazla zamanımın kalmadığını.
Hadi sus.

Başka bir adamın koynunda.
Daha çok. Sus.

Beni terk ettiğini. Beni perişan ettiğini. Acımdan ölmemi.
Sus.

Sen derdin ya;Her tesadüf bir başlangıçtır. Finali sen oynarsın, perdeyi kader kapatır.

Kader fahişeydi biliyor musun. Tesadüflerde yalan.

Şimdi. Beraber
Susalım. Ağlayana dek.
Kendimizi kaybedene dek.
Ayrıldığımıza hatırlayana dek.

Ölene dek. Sonsuza dek.

İhtimal bir. Sonsuza dek sıfır.

Yarın yok.

Şimdi yok. Sen yoksun.
Hayat yok.

Çıktığın yola da apar topar çıktın ya. Dağınık. Sen. Dağınık yatak. Dağınık hayat.

Öyle olsun, git madem.
Peki, Allah'a ısmarladık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder