11 Haziran 2012 Pazartesi

Bünyamin Yazı Dizisi -6 "Sıkıcı düğün yoktur, masa altından az meyve suyu-votka vardır""

Biliyor musun Bünyamin.
Korku-Gerilim romanı yazsam, tartışmasız ilk cümlesi "Birader bi gelsene sen!" olur. Türk işi :)

bitmedi. Fırında Ünal Aysal başkanla karşılaştık, Trabzon ekmeği alıyodu.
İki ekmek bi yoğurt alıcaktım bakkalda sonra, "Ağbi geç kaldın, az önce Ünal Aysal aldı hepsini" diye espri yaptı.

bu ne oğlum alayını alıyor adam.

samsunu sel bastı ya bünyamin.
Japonya "deprem de olsa Fukuşima nükleer felaketinde hatalıyız" raporu sunar, biz dere yatağına ev yapıp "çok yağmur yağdı" deriz anam.

ha unutmadım.
11 işçinin yanarak öldüğü şantiyeyi 'en güvenilir şantiye' seçen Çalışma Bakanlığı, canımsın!

Misafirlikte uyuyan ve kucakta taşınıp sabah gözlerini evinde açan bir millet olarak bi yerden bi yere ışınlanmayı ilk bizim bulmamız gerek bünyamim.bul..

Suyun üstünde sırtüstü yatan adama su yatağını gösterip "kalk yerine yat" dedim yıllar önce e hadi dedim bir evvelki yazımda küreğinizin götürdüğü yerekadar gidin bana tatil yok lan.

THY Avrupanın en iyi havayolu seçilmiş mi gözlerim faltaşı gibi açıldı.
Avrupa'nın En iyi havayolu seçilen THY 3 dalda ödül almış bir de; birisi Grev Yapanı SMS'le En Hızlı İşten Çıkarma olabilir.

ha bünyamin; bu arada Soner Sarıyabadabadu nooldu lan, sabahtan yatana kadar uğraştı ama yaza damga vuracak yeni parça yapamadı mı yoksam?

geçenlerde, Avcılar-Beylikdüzü hattında metrobüs durağı çökmüş. İETT yanlış yapmamıştır, sonuçta 1000 yılda bir olacak bir durum, zaten ölen de yokmuş!
Allah zeval vermesin belediyemize şükür atlattık.

ölmeden önce yapacaklarım listem var.ölmeden önce yapacaklarım listesi ne lan.sesli gülüyorum...ama kesin metrobüs çukuruna düşmemek olurdu biri.Metrobüsün kapıları biraz geç açılsa "KAPTAN ARKA KAPIII!!" diye bağırmaktır alışkanlık nihayetinde.

of of tatile çıkamadım ya bakındım tvye; Kanal D'de Aşk-ı Memnu oynuyor iki üç sene önce her bölümünü soluksuz izlerdim Ama 1. Sezon 3. tekrar çok daha güzel olmuş, bakalım 4. tekrarda neler olacak, heyecanla bekliyorum bünyamin. izle bak.

colada da alkol çıktı bünyamin. Bakalım park ve bahçeler gibi umuma açık alanlarda cola içilmesini ilk hangi duyarlı valimiz yasaklayacak? (Favorim Afyon Valisi)

ah ah bünyamin. Üzümleri bekletirsen şarap, hüzünleri bekletirsen harap olursun.

neyse dsotum ben kaçar.


Günümün sözü :
Bugün de ölmedim anne! Köprü bakım çalışmalarıydı, İstanbul trafiğiydi, Serdar Ortaç'ın yeni albümüydü derken bir cumartesi daha bitti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder