12 Haziran 2012 Salı

Bünyamin Yazı Dizisi -7 "domateslerin dini varmış, hristiyanlarmış"


Kızlarımızın kıvanç tatlıtuğ, kenan imirzalıoğlu, çağatay ulusoy hastalığı tatile girdi bünyamin.onlara seslenesim geldi.. Zamanlar çok kısıtlı bünyamin. İnsanlar tüm boş vakitlerini tüketim için harcıyor. Varsa yoksa herkesin sahip olduğundan daha fazlasına kavuşmak. zor zanaat.

buradan atayistlere sesleniyorum. Camilerde klima ile püfür püfür serinliyoruz. Bence müslüman olmak için iyi bir fırsat...

Ah ahh. Bünyamin..Geçen sağlıkla ilgili bir sorunum çıktı. Bir sürü test röntgen vs yahu alt tarafı üşüttüm . Doktorlar bana 6 ay yaşar dediler. Dedim doktor bey benim adım yaşar değil. Bi adam gibi ösöyleyin şunu ya dedim kavga çıkıyordu ...

bak yaz sıcak  temmuz ayı mükemmel...
instagrama şükür. beachler manzaralar deniz kumsal şezzzlongg bundan iyi çekilemezdi.. Bir de yazın iyi yanı. hatta yazın en güzel yanı, çay soğumuyor.

ha geçen okudum.
manken ece gürsel ‘'evli erkekle ilişkiye tövbe ettim’' demiş..
valla büyük fedakarlık seninki ece. yaşam boyu onur ödülü falan ister misin?

Hani aşk karın doyurmuyordu moruk?! Doymayı geç Elif Şafak zengin oldu lan!

bu sabah çizgi filme taktım tvde gördüm şirinler...
bu Gargamel şirin kasabasını nasıl bulamıyor ya takıldım bünyamin.
Topkapıdan minibüse bin 20 dakka sonra şirinevlerdesin

Karşısındaki kişinin eksikliğinden güç alarak kendini mutlu hisseden insanlar haline geldik valla.Sabahları alarm ertelemesi olmayan bir dünya istiyorum, çok şey mi istiyorum ben.

Kçanazi ben gecenin sözüne sesli güldüm..
Allah akıl fikir versin dedirten haber;

"domateslerin dini varmış, hristiyanlarmış"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder