26 Ağustos 2012 Pazar

"Böyle bir yer feysbuk,atomu parçalamanıza gerek yok."




Feysbuk kavram karmaşalarını beraberinde getiren bir yer oldu.Noter huzurunda olmaması tek dezavantajı.

Aslında feysbuk üzerine çok şey söyledik.Ama alan olmadı.Üzerine basıldığı zaman hırlayan bir toplum olduğumuzu sosyal medyada bir kez daha
görmüş olduk efendim.

Sırf edebiyat değil ilgi çekici analizler oluyor bu sahanın içinde...

Feysbuk gururla sunar...

*ben de ıstıorum bu fotodan ..cok guzel cııkmısız sebooo

*"cok tatlı cıkmıssın yavrum ama herkes kazakla dolasıo sen ıncecık seyle gez hasta ol _annen_"

alayına gideriz...!!! fuck you israil , fuck you abd , fuck you england, fuck you france alayınıza fuck you lan ..!! çarşı avrupayada karşı!! ya müslümana küfür yakışmıyo biliyom ama:)

*fotograf:kurbaga bir elinde çürük bir muz tutmaktadır, arkadaşıda sulanan bir ifadeyle muza bakar.
beko says: üzülme minik kurbaga senin de birgün çürük olmayan muzun olucak :)heee bir de muzuna sulanmayan gerçek bir dostu

*saçını kestiren bir arkadaşı hakkında;"kuzucuuuuuuukk çok tarz olmuşuuuuuz=)))özledim sarı piçimi:)"

* oyyyyy ne güzel çıkmışsın öle nereye bakıyon bakalım bankacı,neyse umarım iisindir resim güzel ama iş esnasıda galiba çekilmiş k.i.b grşrz...

*sürekli bilimle uğraşmaktan kafayı kırmış bir arkadaşın yorumu;

emre er 11:46pm on february 6th, 2008
resmin harika seda...
potasyumhidroksit gibi enerji dolu bir bakışın var:)
seda er 12:30am on february 7th, 2008
tskr emre potasyumhidroksit hakkında pek bişey bilmiorum ama ii bişi sölediğini umuyorum hehe :p

*kızımız bir albüm oluşturmuş, sevgilisiyle bir gün boyunca gezmiş, tozmuş ve güzel güzel fotoğraflarını çekmişler gezerlerken. albümde 32 fotoğraf var, 31 tanesinde yorum yok, en sonuncusunda ise yorum şöyle:

hasan wrote
at 5:15pm on november 9th, 2008
kankaaaaaa, kasımda ankara nın amına koymuşsunuz valla.

baktım, hasan, kızın arkadaşı. merak ediyorum, acaba kızın sevgilisinin de arkadaşı mı diye. değilse, kızın sevgilisi, hasan ın amına kor heralde.
not:kızın albümünün adı da novembermış.

*tuğçe zart zurt isimli kızımız, komşumuzun 17 yaşındaki taze ergen oğlunun-sevgilisi oluyormuş tuğçe'nin- duvarına şöyle yazar;

"yemek sendin aşkım"
ergen komşu oğlu: salcalı makarna sendin aşkım(kalp)
tuğçe: yoğurtlu salçalı makarna sendin aşkım(kalp)(kalp)

*güzel bir abimizden
değerli bir hacı abimizin tesbihli seccadeli fotoğrafına geliyor.
+ kıbleyi eskiteceksin amcaoğlu.

*yorum değildir ancak acayip bir duyurudur, yorum bunun üzerine gelir.
" lost 4. sezon full 10 tl" insan şöyle bir yorum yapar kendince "neden, orijinal mi bunlar? 10 tl verelim."

*resme yorum
+nice pic ( picture )
+bana piç diyemezsin sana hiç yakıştıramadım

*videoda bir sütyenin finite element ile yapılan analizi yer almaktadır. yorum olarak da "finite'cılar..alın hadi bakalım yapın analizi" yazar.
başka bir arkadaşın yaran yorumu;
"tek elle çözerim"

*bir arkadaşımın wall kısmında gördüm.
-aldığımız ahları ne mi yapıyoruz? biriktiriyoruz ahahahaha olarak kullanıyoruz! ;)

*bebeğiyle fotoğrafını koyan lise öğretmenimin fotoğrafının altına yapılan yorum:
- aa, ahmet mi bu? maşallah pek tatlı.
yanıt:
- yok fotomontaj bu. tanımıyorum fotoğraftaki çocuğu.

......................


sonra biraz edebiyat parçalanır:

"Sevdiğiniz adamdan bir adım beklemeniz çok saçma, bi' kere odunlar yürüyemez."

Emre Memişoğlu:Her insanın ikinci bir şansı vardır.
Ama bu, ''götünü bir kez daha kaldıracağım'' anlamına gelmez..

Nurullah Aslan:Al şu anteni götüne sok.Belki beni çekersin...

Ebrar Yasemin Kurt:Benim piç olmuş hayallerim var.Çünkü kurduğum adam şerefsizin tekiydi.

Emre Balcı:Düşünsene bir yaprağı daha olsaydı papatyanın,
Hiçbir engel yoktu,beni sevmene...(Yahu bu yazıyı bir yerlerden hatırlıyorum)

Yuja Dab :Kalbine girmekten korkuyorum.Çünkü,Mısır piramitleri gibi götlük yapıyorsun,içinden çıkamayacağım diye korkuyorum.

Tekin Kale:Bütün fahişelerin dudaklarını öpsem de;Nefesin kadar tatmin etmez beni, bilirim..Ne kadar kaliteli oruspu olduğunu sen düşün artık..

Kadir Aydın:Aldatan sevgilinin arkasından da kötü konuşmayalım, küfür de etmeyelim. Hatta övelim onu. Oldu amına koyayım.

Durmuş keşoğlu:bin arı 1000 cicekten bal verse senin kadar tatlı olamaz

Özge Çelik:Arada bir çok sıcak oluyor buralar, kim bilir yine neye gülüyorsun..

Feryadi Alandağ:Ben kimsenin kaprisini çekemem donu falan
gözükür olmaz yani

Bilge Kitiş:Tek istediğim 'gel buraya salak' diye gülümseyerek sımsıkı sarılması..

Smyra Ylmaz:İçinde orospuluk olanın, Sadece pozisyonunu değiştirebilirsin..

Cem Donuk:Yeter şu üç kuruşluk önyargılarınızdan çektiğimiz. Çok mu bi boka yarıyo o amına koyduğum kibiriniz !

Gökhan Aksu:Sana gitme demiyorum. Ama gidersen, yol haritanı sikerim!...

.................

Gell edebiyata gelll!

İşte edebiyat!

gerçek edebiyat!

Edebiyat budur abi!

Biz edebiyat yapıyoruz simit satmıyoruz!

İlk okuduğumuz kitap küçük prensti.Ondan sonra okumayı bıraktık yazacak çok şeyimiz var!Çünkü gerçek edebiyatseveriz!

bu bir edebiyat sayfasıdır! Baştan anlaşalım yoksa engelleriz!

Eleştirin bizi yok vazgeçtik yapmayın.Bizi eleştirmeyen hayat zaten yeterince eleştiriyor!

Altta kalmayız biz edebiyatçıyız!

Sen like tuşunu kullanan bir zavallısın tamam mı kabul mu? Yazıyı koyunca like'ye basacan o kadar,sizin göreviniz bu!

sayfa büyütmüyoruz bebek büyütüyoruz!

ünlü ünsüz harflere dikkat edin! yoksa ışınlarız karanlığa sizi!

Bu sayfada cemal süreya,edip cansever,turgur uyar,nazım hikmet paylaşmak kesinlikle yasaktır! edebiyatı biz yaparız gerek yok onlara!

recm cezası veririz toplu taşlarız hem cemaatimiz kalabalık,koyun sürüsü gibiler atıl kurt dedik mi atılırlar ayağınızı denk alın!

Lütfen üst üste 2 den fazla paylaşım yapmayınız.Üç olur dört olur ama ne olur iki olmasın!

.........................

Bir de Zuckerberg'in bakış açısı var...

Zuckerberg bizim bağımlısı olduğumuz için bu kafayı anlamaya çalışmış bir şeyler demiş;

yani O da sıkıntıyı fark etmiş.

Buyrun.
Siz saygı değer feysbuk kullanıcıları için satırbaşları;

-Yarın "nerede o eski bayramlar" yazan arkadaşların hesaplarını süresiz kapatacağız.

-Zaman tünelinden çıkmak için harcadığınız zaman da ders çalışsaydınız üniversiteyi kazanıp şuan arkadaşlarınızla 2+1 bekar evine çıkmıştınız.

-Ulan facebook sayesinde google resimler'de adınızı arattığınız zaman resminiz çıkıyor babanız yaptı mı böyle kıyak?

-Zaman tüneli sayesinde günde en az 3000 beddua alıyorum yatacak yerim var villa'da yaşıyorum.

-Şu sohbetteki 'görüldü' olayını ibnelik olsun diye yaptım.

-Nargile neymiş facebook'u açtıktan sonra öğrendim.

-Benim yaptığım tüneli beğenmiyorsanız tayyip erdoğan "bolu dağı tüneli" yaptı gidin orada takılın.

-Facebook olmasaydı sen hala o karşı masadaki kız baktı mı bakmadı mı tribini yaşıyor olacaktın. Ayrıca BAKMADI...

-Sizi yanlışlıkla eklemişim yalana bak yahu ben facebook'a 'yanlışlıkla ekle' butonu koymadım ki zaten..

-Zaman tünelini 'oğlum senden önce kaç kişi ile çıkmıştır o' sorusuna cvp olarak yaptık girin bakın işte.

-Yoğun istek üzerine ilişki durumları sekmesine 'düzenli manita' yı eklemiş bulunmaktayız.

-Arkadaşlar facebook video sitesi değil şarkı türkü paylaşmayın lütfen kız ayarlayan whatsapp'a geçsin site kasıyor...

-İlişki durumu olayını 'eski sevgiliniz profilinize girip, hala bulamamış amk çok arar benim gibisini' diyebilsin diye yaptık.

-Bir daha facebook'a girerken "sağ ayak ile girin sol ayak ile çıkın" bereket getirir. Ekmek teknesi lan orası "Abdestsiz Girilmez."

-Sayfa olayında edebiyat üzerine en çok sizin ülkede sayfa var lan.Ne kültürel bir ülkeymişsiniz ,hepiniz şair yazarmış meğer...

-Profil fotoğrafını "Al Pacino" yapanlardan 5TL alsam türkiyenin yarı borcunu öderim yeminle..

-Facebook profil resmine pipi koyan türkler inanın daral geldi artık sizden hayır zenciler duyacaklar sonra ne yaparım ben ? Konu uzayacak.

-"zaman tüneline girmiycem ben yeaa" diyen liseliler vardı ne oldu onlara kapak fotoğrafımı arıyorlar şuan ?

-Şuan ceyhun yılmaz'ın facebook'da arkadaşlarına yazdığı mesajları okuyorum konu hep aynı "kanka hadi TT yapıyoruz.."

-Sizi dürten kişilere "terlik fırlatma" uygulaması çok yakında facebook 'da yaptım olacak.

-Bu gün editörlerden bir tanesi gelmiş diyor türk kızı 1 mesaj atıyor türk erkeği 5 mesaj galiba türk erkeği geveze "ah bilse gerçek durumu"

-Sen kız meslek lisenin önünde sivri burun ayakkabılarınla dolaşırken biz facebook'u kodluyorduk sonra zuckerberg neden zengin ? işte bu yüzden...

-Villa'da yaşadığım haberleri yalan arkadaşlar şato'da yaşıyorum.

-Facebook'u açmasaydım şuan hala google'a "kız msn adresleri" yazıyor olacaktınız.(dua'larınızı bekliyorum)

-Son sözüm;Türk kullanıcılardan öğrendim "Miras değil Alın teri; Facebook "

Feysbuku çok ciddiye almayın zira sanal dünya sağlığa zararlıdır.

ne diyelim;
Böyle bir yer feysbuk,atomu parçalamanıza gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder