1 Ağustos 2012 Çarşamba

Haşlanmış Harikalar Diyarı-2 "manyakları çekme kılavuzu"

Evet evet doğru bildiniz...
bütün sayfaları bütün kızları bütün cool pozları vermiş üstüne cila niyetine alıntı mı çalıntı mı belli olmayan iki anlamsız sözle fotoğrafını perçinleyen erkekleri yahu anlayın hepinizi takip ediyorum ama abi boğuyorsunuz bazen ya itiraf ediyim.

tribal enfeksiyona girmişsiniz hepiniz salya sümük ağlak aforizmaların içinden çıkamıyorsunuz.Facebook bu yüzden kurulmadı.Yani Zuckerberg türkçe bilseydi şöyle ne tür sayfalar var diye bir kolaçan etseydi bizleri;Zucker'di valla ebemizi ...

Yaz geldi geçiyor lan üstelik.Kimse hala burnundan kıl aldırmıyor.Orasına burasına kıl kaplayıp osurunca komik olduğunu sanan bi adam vardı ivedik mi ne adam paranın amına koyuyo şimdi.aynen onun gibi bu muhittekiler..

O güzelim fotoları sözlerinizle helak etmeyin yepp.Dram yapmayın..taam mııı?

Fotoğrafla alakalı olmayan sözlerinizi çöp poşetine bağlayıp direkt kamyona verin...

İddia ediyorum Yemekteyiz Hasan felsefesini bir çoğunuz yakalayamıyorsunuz.

Hele biri geçenlerde gördüm her yazdığımı yaşadım sanmayın deyip sildi aforizciğini.

kız ne triplerde görseniz e haklı götünü siz kaldırıyorsunuz.adını vermeyeceğim ama erkek versiyonu ben olsam berke götümoğlu koyardım adımı.anlayın artık.bir de 200 kişi beyenmiş.bi resmini koyuyo afrodit berrak tüzünataç ya da gülben ergen kafasına hemen varıyor..

Abazanbo diye tabir ettiğim gençlerimiz zaten sulanmaya paylaşımın ikinci saniyesinde başlıyorlar.

ya bir star havaları off sorma kızda da.bir de zavallı takipçilerinden birinin hesabında yorum yaptı diye tapanlar var ona.

adak adıyorum çaput bağlıcam ne olur bu feys ünlülerinden biri bana yorum yapsın.

bi de adam üç tane söz buluyo belki kafası dumanlı hemen sayfa açıyo.puhaha sesli gülüyorum lan truman show gibi burası.Doktor bura nire.

Yaz burnumun dibine kadar geldi zaten.

istanbul’da olmak beni biraz geriyo ama bi yandan da içimdeki mazoşist uyumuyor ve deliler gibi milletin tatil fotoğraflarına bakıyorum gelmeyin lan üstüme.

Bi de her konuda olduğu gibi burada da aşırı duyarlılıktan ölücek insanlar var tabi.onları anlamıyorum onlar okur kısmı herşeyi okurlar güzin ablalarımızdır onlar.yargı ve değerlendirme mercii.

oğlum bakın gidin ben hıyarlık olsun diye yazı yazıyorum. önemli sevdiğim insanların yazarların sözlerini koyuyorum maksat muhabbet olsun diye.

insan dedim havaya girmesin kimse.

hem daha like tuşu için henüz dinimi deyiştirmiyorum.

Bi de herkes de içinden öghhh diyip dışından hümanist martavallar okuyo ya burda, beni böle iki yüzlü havalar mahvediyor.

İtalya'ya berlusconi, libyaya kaddafi, kuzey ırak barzani her neyse bu tipoşları onlara benzetiyorum şimdi kılıcam ikindiyi.İftarda buluşalım mı diye sorduğum arkadaşımın saat kaçta demesi gibisiniz.

şahsımın kafasına inmiş olan "manyakları çekme klavuzu"ndan bi ayet gibi burası.

ne olur yazın siz aslında gelecek sosyal medyada.ama siz yazın ki iyiler daha kolay bir yerlere gelsin.çürük armutlar.

bu yüzden kendim de tuhaf bi çelişkideyim. Doğrusu ne çözemedim.Durum çözücem.az kaldı.

olduramıyorum anasını ya.

şifrelerini verin şu hayatın sırrını artık sosyal hesaplarınızdan.tümümüz kurtulsun.

bu ülke çok sancı gördü herkes blogger herkes faceci herkes twitterda imza günü düzenliyor.atam sen kalkta ben yatam..

hey allam.

Hem sıkıcı düğün yoktur, masa altından az meyve suyu-votka vardır.Sözleriniz sayfalarınız o bayat pasta ve ekşi limonata gibi.anlayın artık.

Birini orgazm edemiyorken 4 kadın isteyen erkeklerin altyapısız özgüvenlerine hayranı olmuşumdur.

ben herkesle yatayım ama karım bakire olsun mantığı ''başka bir erkekle karşılaştırılamayayım, başarısızlığım anlaşılmasın'' zihniyetidir ve onları burada da fazlasıyla görüyorum.Yakalandınız radara nihahahaha!

Kızımız ya da ablamız bir kaç açık saçık poz koyuyor sağlam abiler sinek gibi gezinmeye başlıyor etraflarında...

Çekin ellerinizi feysimizden bakın hazır yazın son bir ayı küreğinizin götürdüğü yere gidin...

Deniz Baykal'ı konuşmadığımız, düşünmediğimiz, zikretmediğimiz, okumadığımız anlarda bir sürü bukowski bir sürü henri çiyanski virginia volfsburg silviya pilat çıktı ortaya.kimi kahraman bayatoğlu neslinden geliyor.soyumuz kurusun inşalla.

Ramazan geldi.vazgeçilmez içeceğimiz colada da alkol çıktı.Bu feyz sayfalarından kafamı kaldırdığımda ilk aklıma gelen;Bakalım park ve bahçeler gibi umuma açık alanlarda cola içilmesini ilk hangi duyarlı valimiz yasaklayacak? (Favorim Afyon Valisi)

ama zevkli be.ajda pekkan kadar geriliyorum rahatlamak için yiğidolar şey ettirsin burdan biz de hayat dersi alalım.

yok aga ben cnbc e izlicem mallaşmak istiyorum pc açık önümde arada ferrasini satan bilge edanızı görmek için.

Eh şimdi telefon açayım da söyleyeyim;
Bugün de ölmedim anne! Feysbuk sayfalarındaki fenomenlerimizin aforizmalarından,sigara ve içki şişesi yada bir kitap ile çekilen resimleri paylaşmalarından,köprü bakım çalışmalarıydı, İstanbul trafiğiydi, Serdar Ortaç'ın yeni albümüydü derken bir gün daha bitti.

Karşısındaki kişinin eksikliğinden güç alarak kendini mutlu hisseden insanlar haline geldik valla..

Ah dün biraz içimi döktüm anlamayanlar olmuştur üzerine alınmayanlar napalım....

herkes insan seviyor biz yiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder