2 Ağustos 2012 Perşembe

Haşlanmış Harikalar Diyarı -3 "Ben jübile yaptım sakatları sen vur abi..."


İnanılması güç bir rekora imza atan Derya Büyükuncu gibi olmayı nasip eyle rabbim bizlere.Bu feysbuk adamı delirtir çünkü.

Tanrılar ölümsüzdür bayım ve siz tanrı olmadığınıza göre feysbuk'da ölümlü muamelesi görmekten kurtulamayacaksınız.

Gezindim,gördüm bir şeyler yine.Aklıma mukayyet ol Tanrım.Ana haber bülteninde önce başlıklar:

"Sevdiğiniz adamdan bir adım beklemeniz çok saçma, bi' kere odunlar yürüyemez." sözü ile tanrılaştırdığınız bayanın profilinden geliyorum.İftar sonrası oturmaya gittik de.Valla sözün bittiği yerde olan 201 kişi gördüm.

Emre Memişoğlu:Her insanın ikinci bir şansı vardır.
Ama bu, ''götünü bir kez daha kaldıracağım'' anlamına gelmez..

Nurullah Aslan:Al şu anteni götüne sok.Belki beni çekersin...

Ebrar Yasemin Kurt:Benim piç olmuş hayallerim var.Çünkü kurduğum adam şerefsizin tekiydi.

Emre Balcı:Düşünsene bir yaprağı daha olsaydı papatyanın,
Hiçbir engel yoktu,beni sevmene...(Yahu bu yazıyı bir yerlerden hatırlıyorum)

Yuja Dab :Kalbine girmekten korkuyorum.Çünkü,Mısır piramitleri gibi götlük yapıyorsun,içinden çıkamayacağım diye korkuyorum.

Tekin Kale:Bütün fahişelerin dudaklarını öpsem de;Nefesin kadar tatmin etmez beni, bilirim..Ne kadar kaliteli oruspu olduğunu sen düşün artık..

Kadir Aydın:Aldatan sevgilinin arkasından da kötü konuşmayalım, küfür de etmeyelim. Hatta övelim onu. Oldu amına koyayım.

Durmuş keşoğlu:bin arı 1000 cicekten bal verse senin kadar tatlı olamaz

Özge Çelik:Arada bir çok sıcak oluyor buralar, kim bilir yine neye gülüyorsun..

Feryadi Alandağ:Ben kimsenin kaprisini çekemem donu falan
gözükür olmaz yani

Bilge Kitiş:Tek istediğim 'gel buraya salak' diye gülümseyerek sımsıkı sarılması..

Smyra Ylmaz:İçinde orospuluk olanın, Sadece pozisyonunu değiştirebilirsin..

Cem Donuk:Yeter şu üç kuruşluk önyargılarınızdan çektiğimiz. Çok mu bi boka yarıyo o amına koyduğum kibiriniz !

Gökhan Aksu:Sana gitme demiyorum. Ama gidersen, yol haritanı sikerim!...

Neyse uzar gider...

Radara yakalananlar şimdilik bu kadardı sayın seyirciler.Feys alıyoruz ruhumuz okşanıyor bu özlü sözlerle.Lütfen devam edin ilgiyle takip ediyoruz...

Bu arada;Zuckerberg, Türkiye Feysbuk şubenizi lütfen bir süreliğine kapatır mısın diye iki dilde mail attım.Yani İngilizcem de var.Fransızcamda.

Almancam video kaset düzeyinde kaldı maalesef...

Cevap bekliyorum ciddi ciddi.

Peki;Zuckerberg'de bizi görecek mi?

Azz sonra...

Bu kulunun son isteğine saygı gösterir de edebiyat adı altında yapılan maymunlukları ve bunu beğenen o parmakları bir yerlere monte edecek inşallah.amen.




Tek derdim;Sakatları vursunlar at yarışlarındaki gibi.Ama ben jübilemi yapmıştım Muchos, muafım.Askerliğimi de patates soyarak geçirdim.Örümcekleşen beynimin algıları o yüzden böyle çalışıyor.

Selametle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder