3 Ağustos 2012 Cuma

Haşlanmış Harikalar Diyarı Yazı Dizisi-4 "Mutant da olsa insan insandır..."


Gündüz işte güçte akşam evde, sabah akşam yolda telefonumda, sosyal medya her an yanımda.Bütün gün feysbuku izliyor twitterda yardırıyorum.Off fena girmiş! hayatımıza bu twitter feysbuk.

Feysbuk açıkken bakınıyorum bakınıyorum ve kendimi Titanic batarken hala çalmaya çalışan orkestra şefi gibi hissediyorum dostlar.Bilmem bu duygu bana niye gelir neden gitmez.

Dünkü yazımızda verdiğimiz örnekler güzel tepkiler aldı.Demekki doğru yoldayız.Yada yanlış olsun fark etmez.Eleştiri kirlilik değildir.Hem kirlenmek güzeldir.Ama fazlası lağım gibidir.Ne diyorum ben ya.

Hah,şey diyorum hep övgü can sıkar.Zaten övmeyenleri banlayan eleştiri yoksunu sayfalarımız çoğunlukta.Zümremiz adam kabul etmiyor dışarıdan..torpilin yoksa dayın filan yandın.hayatta yazar olamazsın!

Bu akşam edebiyat şaheseri isimlerin ve sayfaların sloganlarına "hakkında" yazanlarına taktım..Durun bir kaç örnek vardı hali hazırda...

Gell edebiyata gelll!

İşte edebiyat!

gerçek edebiyat!

Edebiyat budur abi!

Biz edebiyat yapıyoruz simit satmıyoruz!

İlk okuduğumuz kitap küçük prensti.Ondan sonra okumayı bıraktık yazacak çok şeyimiz var!Çünkü gerçek edebiyatseveriz!

bu bir edebiyat sayfasıdır! Baştan anlaşalım yoksa engelleriz!

Eleştirin bizi yok vazgeçtik yapmayın.Bizi eleştirmeyen hayat zaten yeterince eleştiriyor!

Altta kalmayız biz edebiyatçıyız!

Sen like tuşunu kullanan bir zavallısın tamam mı kabul mu? Yazıyı koyunca like'ye basacan o kadar,sizin göreviniz bu!

sayfa büyütmüyoruz bebek büyütüyoruz!

ünlü ünsüz harflere dikkat edin! yoksa ışınlarız karanlığa sizi!

Bu sayfada cemal süreya,edip cansever,turgur uyar,nazım hikmet paylaşmak kesinlikle yasaktır! edebiyatı biz yaparız gerek yok onlara!

recm cezası veririz toplu taşlarız hem cemaatimiz kalabalık,koyun sürüsü gibiler atıl kurt dedik mi atılırlar ayağınızı denk alın!

Lütfen üst üste 2 den fazla paylaşım yapmayınız.Üç olur dört olur ama ne olur iki olmasın!

Biscolata reklamında Türk facebook edebiyatı zümresi de vardı. Görmediniz mi,? o gördüğünüz ağaçlar, masalar hep bizimkilerdi.

Neyse sloganlar şimdilik böyleydi gözüme çarptıkça kayıt altına alıyorum!

Kızlarımızın kıvanç tatlıtuğ, kenan imirzalıoğlu,çağatay ulusoy hastalığı tatile girdi murat bozun göğüsleri sarkmış saçları dökülmüş tatil resimleri gündeme düşünce.

Onlara gel feysbukta yazılanlara duvarımıza işeyenlere bir bak ondan sonra gül Murat Boz'a demek geliyor içimden.Yazık.Farkındayım bende Gerçekten Murat Bozmuş.

Hani aşk karın doyurmuyordu dostlar?! Doymayı geçin Elif Şafak zengin oldu lan! Ondan mı bu yazar olma telaşları sayfa sahiplerinin...

Bu sözüm ona ünlü feysbuk zümresi ve arkalarındaki yalakalık yapmaya gaza gelmeye hazır ve nazır birliklerini aslında efes one love festivali için ayağa kalkan gençlere benzetiyorum...

Buradan feysbukun edebi dünyasının atayistlerine de sesleniyorum. Camilerde klima ile püfür püfür serinliyoruz. Bence müslüman olmak için iyi bir fırsat bu ramazan...Bırakın kalemi kağıdı prime time 22.00 biliyoruz sosyal medyada ama.

Valla son bir haftadır Kanal D'de Aşk-ı Memnu 1. Sezon 3. tekrar çok daha heyecanlı yazlık facebook aforizmalarınızdan.Hem sonunu bilsekte pc başından daha çok merak uyandırıyor!

Aklıma bir fikir geldi sevgili dostlar.Öneri sadece.Konu dizilerden açılmışken ve diziler hayatımıza bu denli yapışmışken tam yeri.Onlar sezon finaline çıkıyorlar ,
siz de çıksanız hani..?

Hmm nasıl?

Her zaman yazmak zorunda değilsiniz hatta uzun bir seyahat olsun ki biraz duvarımız hafiflesin..Hem siz de kafanızı toplarsınız.

Yeni sezon bölümlerinizi belki merak ederiz.Ne dersiniz?

Hem yaradılanı sevdik hep yaradandan ötürü sonuçta ;
Mutant da olsa insan insandır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder