2 Kasım 2012 Cuma

" Bir sus böldü hayalleri"


saçlarını usulca öptüğümü düşünüyorum. göğsüne başımı yaslıyorum. sonra sen dizlerime yatıyorsun. battaniyeyi örtünüyoruz. en sevdiğimiz filmi bir daha izleme telaşına gidiyorum. soğuklar geliyor bize. hala o koltuğun baş köşesi kavgasındayız biz hala, sanki. hala dudaklarının tadını, rengini, sıcaklığını arıyorum sonra. hayallerim bile yarım. her şey yarım. gittiğin günden beri, buralara oksijen düşmüyor. daha bir asiyim, daha bir kabadayı, vurduğumu indiriyorum. olur olmaz herkesle kavga ediyorum, herkese çatıyorum. sana dokunma ihtimali olan herkesi vurmak istiyorum. gittiğinden beri kederli, gittiğinden beri yaralı. ben. bana fazla geliyor artık. fazlasıyla acıyor. bıraktığın yara. ona kimsenin dokunmasına izin vermiyorum. kimse beni bilmiyor. bilmesinler istiyorum. kalabalıklara sığınıyorum. kayboluyorum. sen de bilmiyorsun. ruhun duymuyor. canım yanıyor. canım acıdıkça daha kötü hissediyorum kendimi. daha da yanıyor içim. duymuyorsun. sonsuza yakınım. sonsuza dek seni göremeyecek olmam daha da kanatıyor beni. daha da acıtıyor canımı. susuyorum sustukça dudaklarımı dikesim geliyor, konuşmayasım. kimse anlamıyor, herkes yüzüme gülüyor.herkesin keyfi yerinde. bir tek benim mi içime dinamit kaçmış?

bir tek ben mi mutsuz?
bir tek ben mi ipin ucunda?
bir tek ben mi uçuruma yakın?
ve sen şimdi bir başkasının kollarındayken
bir tek ben mi ölüm?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder